Getrak

Get in touch with our consultants (31) 3324-5710 (31) 3500-3200
Learn more about the technical support we offer and our training and migration solutions.

Technical Support

FAQ and Direct Support
If you can’t find a solution in our FAQs section, we will direct you to our Technical Support team.
Support
Our team can be contacted by phone, chat, e-mail or service tickets.
Fast Response
Our goal is to bring you the best solution in a maximum time of one hour.
Getrak helpcenter

Já pensou em ter um portal completo para tirar suas dúvidas?

Com vídeos tutorais e passo a passo você tira todas as suas dúvidas de relatórios, cadastro, perímetro, telemetria, manutenções, seguros e painéis administrativos e o que mais você precisar.

Menos dor de cabeça e mais tranquilidade no seu dia a dia.

Acesse agora nosso portal de ajuda >

Para conhecer toda a plataforma da Getrak, só depende de você.

Disponível 24 horas, com treinamentos intensivos, você vai aprender a utilizar todas as ferramentas para a sua central decolar e você não ter dor de cabeça.

Suporte Conheça a Getrak Universidade >
Getrak universidade

Migration to Getrak

  • 01. We evaluate the client’s needs and the volume of his vehicle base.
  • 02. We analyze the data through various internal departments.
  • 03. A check-list with all migration data is requested.
  • 04. We present a migration plan and risk analysis.
  • 05. Client approval of services offered.
  • 06. A schedule with migration batches is approved.
  • 07. The client base is registered into the Getrak system.
  • 08. Begin system migration and accompaniment.
  • 09. The Getrak system is ready to use.